Expert

Ik vind het super belangrijk om in eigen dorp te kunnen kopen in een echte winkel!!!

Fijne winkel om binnen te lopen. Goed advies van deskundige medewerkers. Stellen de juiste vragen aan me zodat ik de beste afwegingen kan maken. Snelle bezorging en alles volgens afspraak netjes... Fijne winkel om binnen te lopen. Goed advies van deskundige medewerkers. Stellen de juiste vragen aan me zodat ik de beste afwegingen kan maken. Snelle bezorging en alles volgens afspraak netjes geplaatst. Aanrader.

Meijer

Enkel positieve ervaringen bij Expert Dronten. En dat gaat van de aanschaf van TV, TV-meubel, koelkast, vaatwasmachine, vriezer.

Goed geïnformeerd en geholpen bij de aankoop. Prima service

Fokkema

Tevreden over koop /aanschaf en levering produkt.

Schrauwen

Snel en vriendelijk geholpen. Snelle levering en fijn dat er even gebeld werd om het tijdstip van levering door te geven, zodat je niet heel de dag ervoor thuis hoeft te blijven.

Verkoper van de T.V. Was deskundigHet installeren is een ramp .wij hebben hiervoor een installateur moeten laten kopen.Het verkrijgen van de promotie is evenwel door samsung goed opgelost . Van... Verkoper van de T.V. Was deskundigHet installeren is een ramp .wij hebben hiervoor een installateur moeten laten kopen.Het verkrijgen van de promotie is evenwel door samsung goed opgelost . Van expert geen enkele hulp .Jammer