Expert

Willemsen

Ik kan Expert aanbevelen vanwege deskundigheid vriendelijkheid en de bezorging is prima

Ik was zeer snel geholpen en het werd goed uitgelegd over het product.

Voor ons werkt het perfect,nooit echte problemen ondervonden.

Jans

Artikelen die niet op voorraad zijn, duurdere prijsklasse bijvoorbeeld, worden besteld en vaak op korte termijn geleverd.

Van Ophem

Vriendelijke ontvangst, prima advies en uitstekende service

Ruime keuze aan apparaten voor een vaak concurrerende prijs. Verkoper dacht goed mee en inmeten was waardevol om ervoor te zorgen dat de door mij bestelde apparaat ook in de keuken paste. Apparaten... Ruime keuze aan apparaten voor een vaak concurrerende prijs. Verkoper dacht goed mee en inmeten was waardevol om ervoor te zorgen dat de door mij bestelde apparaat ook in de keuken paste. Apparaten zijn ook netjes geïnstalleerd.
Wel jammer vond ik het dat het ruim 3 weken duurde voordat men kwam inmeten (en dit pas werd ingepland nadat ik er zelf telefonisch op aan heb gedrongen) en dat ik zelf de apparaten mee naar boven moest sjouwen (terwijl men op de hoogte was dat ik in een appartementen complex woon zonder lift).

Juul van Liempt

In de folder van week 21 zijn de aanbiedingen wel heeeeeeel lang geldig.
Tenminste als ze bedoeld zijn voor de WK!!!!!
Foutje....bedankt!
Of toch niet....?

Paul

Goede service, alleen jammer dat in de folder wordt geadverteerd met WK-deals. Weet niemand op de redactie dat dit EK-deals zouden moeten zijn?

Hallo !!!!! Je vergeet even aan te gaan bij Exper…….tise !!