Expert

De Vries

Wij werden fijn onthaald in de winkel er werd ons gevraagd of we hulp wouden bij onze aankoop uiteraard wouden we alle ins en outs weten en heeft de medewerker ons alles piekfijn uitgelegd keurig.

Klant uit Scherpenzeel

De service bij Expert Wolvega is echt uitmuntend. Ik had problemen met een strijkijzer en toen kreeg ik een nieuwe. Alsof dat nog niet genoeg was, ging ik moeilijk doen over het type. Ondanks mijn... De service bij Expert Wolvega is echt uitmuntend. Ik had problemen met een strijkijzer en toen kreeg ik een nieuwe. Alsof dat nog niet genoeg was, ging ik moeilijk doen over het type. Ondanks mijn gezeur gaven ze me totaal niet het gevoel dat ik lastig was en ze deden alle mogelijk moeite om het naar mijn zin op te lossen. Perfect.

Tabak

Expert service is uitstekend te noemen, zowel voor kleinere zaken als voor b.v. een droger, wasmachine.
Prettige contacten met de medewerkers in Wolvega.

Wezenberg

Koeler en vrieskast gekocht in Wolvega. Zeer goede uitleg over de artikelen gekregen. Deze mensen weten waar ze het over hebben en stellen het belang van de klant boven alles. Er wordt goed... Koeler en vrieskast gekocht in Wolvega. Zeer goede uitleg over de artikelen gekregen. Deze mensen weten waar ze het over hebben en stellen het belang van de klant boven alles. Er wordt goed meegedacht en afspraken worden nagekomen.