Expert

Brugman

Prima geholpen bij de keuze van een nieuwe wasautomaat. De prijs van de gekozen Siemens wasautomaat was naar ons zin en de machine werd snel en deskundig geinstalleerd en de werking uitgelegd. Ook... Prima geholpen bij de keuze van een nieuwe wasautomaat. De prijs van de gekozen Siemens wasautomaat was naar ons zin en de machine werd snel en deskundig geinstalleerd en de werking uitgelegd. Ook de oude miele werd voor ons afgevoerd.
De medewerkers van Expert Woerden bedankt voor jullie vakmanschap!

Wouters

De bezorgers waren erg vriendelijk en kundig. De persoon die mij aan de telefoon adviseerde, wist waar hij het over had en was ook zeer vriendelijk. De Bosch vaatwasser doet wat hij moet doen

Voermans

Expert was het goedkoopste, zeer snel in de afhandeling en uiterst nette en vriendelijke bezorgers die alles installeerden, uitlegden en de oude vaatwasser weer mee hebben genomen. In één week... Expert was het goedkoopste, zeer snel in de afhandeling en uiterst nette en vriendelijke bezorgers die alles installeerden, uitlegden en de oude vaatwasser weer mee hebben genomen. In één week vanneen stukke machine naar een draaiende nieuwe, dat vind ik top van Expert in Naaldwijk.

Aalbers-laar

Heel correct en hulpvaardig , zeer klantvriendelijk , erg tevreden b.v.d d. Aalbers-Laar