Expert

In mijn eigen woonplaats is geen Expert-winkel. Doordat ik me de naam van Expert meer herinnerde als een vroegere (Limburgse) dorpswinkel en niet zoals de grotere ketens zoals Mediamarkt of BCC,... In mijn eigen woonplaats is geen Expert-winkel. Doordat ik me de naam van Expert meer herinnerde als een vroegere (Limburgse) dorpswinkel en niet zoals de grotere ketens zoals Mediamarkt of BCC, kwam het niet in me op om ook eens bij Expert naar binnen te lopen. Ik keek hooguit wel in de wekelijkse reclamefolder.
Dat veranderde na mijn bezoek aan de Expert-winkel in Gouda. Wat een mooie moderne zaak. En wat een vriendelijke behulpzame en vooral deskundige medewerkers.
Complimentje !! Ik zal voortaan veel vaker bij Expert binnenlopen

Na verkeerde keuze, een goed product in huis.
Had dus iets beter begeleid kunnen worden.

Duangsaengchan

Producten direct leverbaar tegen internetbeprijzing.

Wij hebben 119,95 betaald voor het inbouwen van de Siemens vaatwasser, maar aangezien de aansluiting op de afvoer niet paste hebben ze de slang afgesneden en met tape op de afvoer geplakt, waarna... Wij hebben 119,95 betaald voor het inbouwen van de Siemens vaatwasser, maar aangezien de aansluiting op de afvoer niet paste hebben ze de slang afgesneden en met tape op de afvoer geplakt, waarna bij de eerste wasbeurt water lekte bij de afvoer. Ook het deurpaneel hebben ze 3x gaatjes in gemaakt omdat ze het verkeerd hadden opgemeten. De vaatwasser zelf is een mooi en geruisloos apparaat

Vriendelijke, deskundige medewerkers. Nam goed de tijd voor ons, zodat wij een goede keus konden maken.

Ook de bezorging en installatie van de gekochte apparatuur was prima