Expert

Autobedrijf Pals & Van Tilburg

Prima bedrijf met deskundige mensen.
Kom er al jaren en altijd goed

Kramer

In een tijdschrift las ik over de Sennheiser Bluetooth Hoofdtelefoon type HD 4.40BT die een erg goede recensie kreeg. In de winkel van Expert was er voorraad van en na info van de vriendelijke... In een tijdschrift las ik over de Sennheiser Bluetooth Hoofdtelefoon type HD 4.40BT die een erg goede recensie kreeg. In de winkel van Expert was er voorraad van en na info van de vriendelijke medewerker besloten te kopen. Blijkt een prima aankoop voor een prima prijs. Zoals al vaker een aan te bevelen aankoopadres gebleken voor onze spullen.

Bij aanschaf van een printer wist winkel personeel mij niet te vertellen waar de lan aansluiting zat. Ik heb gebeld met de leverancier van de printer.

Van den Berg

Onze kookplaat bleek - ondanks het inmeten een week eerder- niet te passen. De medewerker kon dit probleem zelf niet verhelpen. Dit werd keurig opgelost: Expert stuurde dezelfde dag nog een aannemer... Onze kookplaat bleek - ondanks het inmeten een week eerder- niet te passen. De medewerker kon dit probleem zelf niet verhelpen. Dit werd keurig opgelost: Expert stuurde dezelfde dag nog een aannemer die de kookplaat alsnog plaatste. Zeer goede service!

Goeie ervaring gehad bij Expert.
Klantvriendelijk.
En redelijk betaalbaar, vergelijk het maar met andere website.
Prijs verschil is minimaal.

Schaapman

Ik had een nieuwe printer nodig en de verkoper heeft mij hier uitstekend bij geadviseerd. Ook in het verleden had ik zeer goede ervaring bij de expertwinkel in Emmeloord.