Expert

Mooie praatjes zodat spullen koop
verstand hebben ze niet luisteren kan ze ook niet ik zit met wasmachine die aan mijn wensen voldoet en is geen pak melk die kan ruilen
de sevice is...
Mooie praatjes zodat spullen koop
de sevice is ook belachelijk zet in keuken en hij hoor achter te staand dat is afgesproken ik kom nooit meer bij jullie

Hoytink

Voor het eest Expert Neede, wordt dezelfde dag nog bezorgd in Haaksbergen. Zijn we blij mee. Fijne winkel, daarom 4 sterren.

Helaas vaker dan een keer geen fijne ervaringen bij Expert...

Helaas vaker dan een keer geen fijne ervaringen bij Expert Haaksbergen! Het liefste “gooien” ze het achter je deur en weg zijn ze.
Totaal geen goede service, Vaatwasser, TV… Wat de instelling van TV betreft. Huishoudelijke hulp was hier. Ze zei wat zijn deze mensen onvriendelijk. Niet te geloven. En TV niet goed ingesteld. O.A Geluid niet goed. Niet ingesteld op Samsung etc. … Totaal geen interesse.

v Hulle

Fijne zaak geven je keurig advies perfecte service netjes van te voren bellen voor levering super blij met deze zaak

Hendriks

Goede service. Goed meegedacht bij de plaatsing die lastig bleek. Ze gingen niet weg voor het goed was

Grunder

Ga naar Expert want daar word je geholpen door vriendelijke experts‼️

Prima uitleg bij aankoop,
snelle levering en plaatsing

Van de Meulenreek

Top bedrijf met deskundige mensen en een prima service.

Van den Berg

Zeer tevreden over de goede uitleg in de winkel. Zeer snelle levering.