Expert

Wasmachine besteld bij Expert Uithoorn, door vertraging in de levering, na 14 dagen nog niet geleverd en levertijd nog onbekend (transportproblemen vanuit Duitsland) heb ik mijn bestelling mogen... Wasmachine besteld bij Expert Uithoorn, door vertraging in de levering, na 14 dagen nog niet geleverd en levertijd nog onbekend (transportproblemen vanuit Duitsland) heb ik mijn bestelling mogen annuleren.

Van Harten

Blij met mijn nieuwe wasmachine. Verhouding prijs/kwaliteit heel goed. Heel prettig geholpen in de winkel. Ook het ophalen van oude wasmachine en installeren van de nieuwe ging prima. Service is... Blij met mijn nieuwe wasmachine. Verhouding prijs/kwaliteit heel goed. Heel prettig geholpen in de winkel. Ook het ophalen van oude wasmachine en installeren van de nieuwe ging prima. Service is goed. Vorige wasmachine ook bij Expert gekocht. Nooit problemen mee gehad.

Persoonlijke aandacht en goede service aan huis.

Uitstekende en snelle service. Deskundig! Dit zijn de redenen waarom wij alle elektronica bij Expert in Uithoorn kopen.

Winkel

Tsja, ik blijf graag kopen in fysieke winkels in de buurt. En ik stel het vakmanschap en de service in- en de aanwezigheid van zeg maar gewone dorpswinkels zeer op prijs.

Huizeling

Het voordeel van expert is dat ze lokaal een winkel hebben en ook leveren inklusief plaatsen en afvoeren