Expert

Een prima winkel met rustig en kundig personeel

Bijker

Bijzonder prettige winkel en professionele uitleg van het product, snelle levering en uitstekende service.

Siegers

Aankoop van wasmachine en droger: goede ervaring met de verkoper bij Expert in IJmuiden; goede informatie over de verschillende merken en goede prijs/ kwaliteit verhouding. Ook bij de bezorging van... Aankoop van wasmachine en droger: goede ervaring met de verkoper bij Expert in IJmuiden; goede informatie over de verschillende merken en goede prijs/ kwaliteit verhouding. Ook bij de bezorging van de apparaten veel aandacht en zorgvuldigheid. Fijne mannen.

Aankoop in winkel van TV muurbeugel ook goed geholpen, hoewel ik weinig advies kreeg van de verkoper; maar goed, het is een muurbeugel… Vogel; prima merk!
Zelf gemonteerd en werkt prima

De Groot

Mooie winkel , vriendelijk personeel, helpen je deskundig

Kater

Fijne en professionele service in de winkel. De bezorgers waren ook zeer vriendelijk en professioneel en alles werd netjes uitgepakt en we werden voorzien van uitleg. Super blij met onze mooie... Fijne en professionele service in de winkel. De bezorgers waren ook zeer vriendelijk en professioneel en alles werd netjes uitgepakt en we werden voorzien van uitleg. Super blij met onze mooie wasmachine, droger en Amerikaanse koelkast!

Van Der Locht

Super koelkast met een prima levering van Wisker IJmuiden.

Zeer fijne winkel met vriendelijk personeel die goed advies geven bij een aankoop en denken mee en smeren je niet het duurste aan