Expert

Goede voorlichting en vriendelijk meedenkend personeel!

Zeer vriendelijk personeel. Alleen al daarom heb ik het hier gekocht.

Koerts Meijer

Zeer goede service. Vriendelijke persoonlijke benadering. Producten zijn schappelijk geprijsd, hoef je niet voor naar het internet.

Meijer

Ik ben deskundig en zeer vriendelijk geholpen! Toen bleek dat er een mankement was kreeg ik zonder problemen direct een nieuw Tablet!

Veenstra

Je word netjes geholpen en nemen de tijd voor je

Onze ervaring met de service van expert is uitstekend.
Onze ervaring met de service van expert is uitstekend.
De door ons bestelde wasdroogcombinatie die bij aflevering 2cm te hoog bleek te zijn voor plaatsing, werd vakkundig 2cm lager gemaakt, zodat we toch het gewenste apparaat naar volle tevredenheid kunnen gebruiken.

Van der Wal

Hebben verstand van zaken over de nieuwste ontwikkelingen en leggen alles goed uit en dringen niets op , alleen bij het afleveren moest de monteur na mij nog een tv en wasmachine instaleren en had... Hebben verstand van zaken over de nieuwste ontwikkelingen en leggen alles goed uit en dringen niets op , alleen bij het afleveren moest de monteur na mij nog een tv en wasmachine instaleren en had daar door iets te weinig tijd