Expert

Van Loon

Ik ben zeer tevreden met mijn Leibherr vrieskist!!!

De Bruin

Fijn geholpen in de winkel en opgehaald in het magazijn. Vlakbij mijn huis.

Van Empel

De door ons bestelde TV werd keurig op het afgesproken moment geleverd. Degene die de TV bracht heeft de TV ook geinstalleerd. Aan alles was te merken dat hij precies wist waar hij mee bezig was en... De door ons bestelde TV werd keurig op het afgesproken moment geleverd. Degene die de TV bracht heeft de TV ook geinstalleerd. Aan alles was te merken dat hij precies wist waar hij mee bezig was en hoe het hoorde. Verder een keurig verschijning. Dus zeer tevreden met deze aflevering

Ondanks Coronacrisis toch goed in de winkel geholpen. Telefonisch contact over levering ging prima!

Zeer professionele medewerkers die weten waar ze het over hebben.

Stefan van Overbeek

Vorige week een Tv en stofzuiger besteld. Eerste mail stond dat het 3/6 geleverd zou worden, tweede mail ontvangen en daar stond in dat de TV pas 12/6 verwacht wordt. Weet niet waar deze vandaan... Vorige week een Tv en stofzuiger besteld. Eerste mail stond dat het 3/6 geleverd zou worden, tweede mail ontvangen en daar stond in dat de TV pas 12/6 verwacht wordt. Weet niet waar deze vandaan moet komen. Maar 2 weken vind. Ik wel heel lang voor een bestelling. Gisteren mail gestuurd omdat TV niet meer te bestellen is nog geen antwoord gehad. Wel alles al netjes betaald. Waardeloos dit.