Expert

Bij expert kan ik goed winkelen, en word met je mee gedacht.

Wij bevelen Expert van harte aan vanwege de goede adviezen en service en bezorging. Al jaren kiezen wij voor Expert!

Jammer dat je voor het aansluiten van een produkt van bijna 1000 euro nog extra moet betalen.

Hiemstra

Wij zijn erg tevreden over Expert! Top service en fijn contact. Duidelijk uitleg. Erg blij met onze producten die we hier hebben gekocht

Zeer correct geholpen en goed advies om keuze te maken ,ben wel een paar dagen later terug gekomen vanwege drukte van klanten en weinig personeel ??

Brinckmann

De tv en soundbar die wij hebben gekocht werd keurig op tijd geleverd. De montage en installatie werden meer dan voortreffelijk verricht door Ronald. Geen haastklus, gewoon de tijd genomen voor... De tv en soundbar die wij hebben gekocht werd keurig op tijd geleverd. De montage en installatie werden meer dan voortreffelijk verricht door Ronald. Geen haastklus, gewoon de tijd genomen voor nette montage en begrijpelijke uitleg. Chapeau!

Katerberg

We kregen de tijd om te kunnen beslissen . Prettige sfeer

De Vries

Prima zaak..vriendelijk personeel
Goede uitleg..en goede aflevering.

Zie antwoord eerste vraag. Belangrijkste pluspunt is de beschikbaarheid van klantgericht personeel.