Expert

Ondanks de aantrekkelijkheid van internet aankopen is het soms een overweging te kijken bij de lokale detailhandel. Wij hebben voor een keurige prijs een wasdroger gekocht bij Expert. Misschien een... Ondanks de aantrekkelijkheid van internet aankopen is het soms een overweging te kijken bij de lokale detailhandel. Wij hebben voor een keurige prijs een wasdroger gekocht bij Expert. Misschien een paar tientjes duurder maar dat is ook een investering in de lokale middenstand. Daarnaast is het prettig een servicepunt in de buurt te hebben. Dik tevreden en blij met een Expert in het dorp.

Pieters

Zeker de moeite waard om langs te gaan voor wat dan ook, zoals oortjes, koptelefoons tot tv's. Zelf heb ik ervaren dat ze je heel goed helpen met alles waar ik ooit dingen over gevraagt hebt. Zoals... Zeker de moeite waard om langs te gaan voor wat dan ook, zoals oortjes, koptelefoons tot tv's. Zelf heb ik ervaren dat ze je heel goed helpen met alles waar ik ooit dingen over gevraagt hebt. Zoals mijn headset van jbl, zat ik te twijvelen over de gene van 30 euro (met draad) en de gene van 40 euro (zonder draad). En ze hadden mij toen verteld dat de gene met draad wel iets beter is (dus ze smeren je niet het duurste aan). Dus als ik terug denk was het goeie klantenservice en een toffe zaak :D

Ik heb onlangs een (prijzige) head phone gekocht en ik ben tevreden zowel over de in de winkel verleende service als over het product.