Expert

Verschuren

Bij een tweede bezoek aan Expert vestiging Dongen, definitieve keuze gemaakt en tot aanschaf overgegaan van een dab+ /internetradio. Werd hierbij snel, correct en vriendelijk geholpen door een van... Bij een tweede bezoek aan Expert vestiging Dongen, definitieve keuze gemaakt en tot aanschaf overgegaan van een dab+ /internetradio. Werd hierbij snel, correct en vriendelijk geholpen door een van de verkopers. Verkoper gaf voldoende informatie over de mogelijkheden van het betreffende apparaat. Installatie verliep, zoals door verkoper aangegeven, snel en probleemloos. Zeer tevreden over de aanschaf.

Ontzettend fijn om in een winkel te zijn waar mensen verstand hebben van wat ze verkopen. Waar ze een ruim assortiment hebben en waar je goed geadviseerd wordt!

Een prettige toegankelijke winkel. Enthousiast en vrolijk personeel!

Hartmans

Zeer goede zaak voor aankopen.
Kundig personeel en zeer goede service.

Soppe

Ik koop graag lokaal en loop minimaal 1x per maand bij Expert binnen. soms koop ik iets. af en toe ga ik met in gedachte wat ik wil kopen en kan dan bij Expert terecht.

Zijlstra

Ze zoeken precies op wat je wil/nodig hebt. Zeer aardig personeel (ook de bezorgers)

Vermeulen

Ik wilde een bepaald type tv, dat werd gerespecteerd en dus geen opdringen van ander type. Zeer tevreden.