Expert

Expert levert daadwerkelijk expertise en kan meedenken voor apparaten die aan te wensen voldoen. Ze nemen de tijd om je persoonlijke aandacht te geven en het zijn geen gladde verkooppraatjes.... Expert levert daadwerkelijk expertise en kan meedenken voor apparaten die aan te wensen voldoen. Ze nemen de tijd om je persoonlijke aandacht te geven en het zijn geen gladde verkooppraatjes. Levering is vlot en communicatie goed. Kortom, degelijk en betrouwbaar bedrijf.

Moore

Deskundige, vriendelijke en meedenkende medewerkers.

Dhr. Fijma

Hier krijg je nog de aandacht en het advies wat je mag verwachten als klant.

Na al die jaren is expert nog steeds de naam expert waardig.

Boorsma

Prima hulp, advies en installatie bij het vervangen van mijn kapotte koel-vriescombinatie.

Goede service en vriendelijk personeel. Alles wordt duidelijk uitgelegd.

Van Zijp

Ik heb het al eerder hiervoor aangegeven. Het gaat in feite om zaken, zoals service, aandacht voor de client op alle gebieden die een Expert winkel biedt, die in feite normaal zijn. Als dat anders... Ik heb het al eerder hiervoor aangegeven. Het gaat in feite om zaken, zoals service, aandacht voor de client op alle gebieden die een Expert winkel biedt, die in feite normaal zijn. Als dat anders zou zijn, dan zagen ze me nooit meer. Dus ergio conclusio, prima, ga vooral zo door.

Buis

Dat was kort en krachtig. We wisten wat we wilden. We gaan altijd naar Expert voor elektrische apparaten, goede service en klantvriendelijk.

Hofman

Vlotte afhandeling met bestellen aan de telefoon, vriendelijke verkoper. Levering en aansluiting van de wasmachine super, op tijd en netjes en vakkundig gedaan door 2 aardige, vriendelijke mannen.... Vlotte afhandeling met bestellen aan de telefoon, vriendelijke verkoper. Levering en aansluiting van de wasmachine super, op tijd en netjes en vakkundig gedaan door 2 aardige, vriendelijke mannen. Ze werken netjes met respect voor de nieuwe badkamer. Top! Alles van aankoop tot leveren.