Expert

Helemaal prima, prettige winkel met personeel dat kennis heeft van de producten.

Er is weinig alternatief meer naast Expert in de doorsnee winkelstraat ondanks misschien iets hogere prijs, de "dichtbij service" bevalt voor een aantal producten beter dan de gebruikelijke... Er is weinig alternatief meer naast Expert in de doorsnee winkelstraat ondanks misschien iets hogere prijs, de "dichtbij service" bevalt voor een aantal producten beter dan de gebruikelijke internetzaken.

Hele fijne "delivery boys"

De Heus

Gewoon een fantastische winkel met goede mensen. Rob in Leersum is onze favoriet. Weet alles en is zeer klantgericht!!

Expert Houten

Geweldig service bezorgers erg aardig. Ik raad iedereen aan om daar je aankoop te doen

Verhoeven

Wij hebben altijd zeer goede ervaring bij Expert Boxtel. Vriendelijk personeel en goede Prijs Kwaliteit. En altijd tijd en geduld om je te helpen je keuze te kunnen maken bij je aankoop.wij zijn... Wij hebben altijd zeer goede ervaring bij Expert Boxtel. Vriendelijk personeel en goede Prijs Kwaliteit. En altijd tijd en geduld om je te helpen je keuze te kunnen maken bij je aankoop.wij zijn Expert fans.

Wij hebben een nieuwe tv gekocht,
afgesproken de volgende week vrijdag bezorgen, bellen ze woensdag of ze hem al kunnen brengen,
nou nee dus of het donderdag ochtend kan nou nee dus...
Wij hebben een nieuwe tv gekocht,
nou nee dus of het donderdag ochtend kan nou nee dus afgesproken was vrijdag.
na wat vijven en zessen vrijdag ochtend geleverd nou prima dus. hahahahaa

Steenbergen

Ik ga altijd eerst naar Expert om te informeren of ze het door mij gewenste artikel hebben