Expert

Top zaak met eerlijk advies en zeer goede service

Snelle bezorging en prima service Door de firma Expert Van Erp uit Nuenen werd ik snel en deskundig telefonisch geholpen. Mijn inbouwkoelkast ging kapot. Gebeld met Edgar van Expert en na overleg... Snelle bezorging en prima service Door de firma Expert Van Erp uit Nuenen werd ik snel en deskundig telefonisch geholpen. Mijn inbouwkoelkast ging kapot. Gebeld met Edgar van Expert en na overleg werd er de volgende dag 's middags al een nieuwe Siemens inbouwkoelkast bezorgd en geïnstalleerd door een monteur van hen. Snel en vakkundig. Dit wordt zeker mijn vaste winkel op dit gebied. Ik geef dit bedrijf geen 10 maar een 11! Chapeau!

Ouderwets goede productkennis en advies, alles wat je mist bij online shoppen, voor ons geen twijfel mogelijk.

Heb het product via de folder gekocht. Was niet helemaal wat ik in gedachten had. De inhoud was kleiner dan ik dacht. Ben gebonden aan de hoogte maat 150 cm-155cm.Is misschien handig om daar van wat... Heb het product via de folder gekocht. Was niet helemaal wat ik in gedachten had. De inhoud was kleiner dan ik dacht. Ben gebonden aan de hoogte maat 150 cm-155cm.Is misschien handig om daar van wat merken in de winkel te plaatsen. De andere hoogten stonden er genoeg van.

Bakx

Ik kan alleen maar zeggen dat onze ervaring goed is

Snel en goed geholpen. Goede en vriendelijke uitleg.

Kasbergen

Prima geholpen bij het kiezen en aanschaffen van een nieuwe vaatwasser, die geheel volgens afspraak correct werd afgeleverd en geïnstalleerd! We zijn zeer tevreden!

Vlot geholpen ook omdat ik precies wist wat ik wilde