Expert

Haefkens

Kopen in een fysieke winkel is prettig en zorgvuldig

Benner

Ik had zelf al voor onderzoek gedaan en de medewerker bevestigde mijn keuze . Hij adviseerde om indien dat kon om nog een weekje te wachten omdat er een actie aan kwam.
De berzorger/monteur...
De berzorger/monteur Max met collega was behulpzaam en dacht ook mee. Goede ervaring

Hele goede ervaring met Expert. Ouderwetse persoonlijke service en kundig advies.

Andeweg

Wij zijn al jaren klant bij expert en het bevalt ons goed!!!

Dettmeijer

Snel geleverd en goed advies.
Zeer tevreden.

Bij aankoop van een complete Sonos geluidsinstallatie voor mijn nieuwe woning, heb ik goed advies ontvangen en is alles keurig op tijd geleverd

Hutting

In korte tijd gingen veel oude apparaten in mijn keuken kapot. Die moesten vervangen worden. Soms was er echt denkwerk voor nodig. Dat werd gedaan en opgelost. Alles zit goed en mooi en werkt... In korte tijd gingen veel oude apparaten in mijn keuken kapot. Die moesten vervangen worden. Soms was er echt denkwerk voor nodig. Dat werd gedaan en opgelost. Alles zit goed en mooi en werkt uitstekend. Vaatwasser, afzuigkap, koelkast.

Bij Expert in Dieren wordt je deskundig en vriendelijk geholpen.
Voor al onze aankopen gaan we graag naar Dieren