Expert

Blijleven

Vriendelijke medewerkers snel en goed advies. Duidelijke uitleg voor auto zo dicht mogelijk bij de winkel te parkeren ze denken goed mee met de klant

Van Dijk

Ik ben vriendelijk en goed geholpen met een duidelijke uitleg

De Goede

Zeer goede service! Ze kwamen op tijd en ze waren heel vriendelijk Het instellen van mijn kanalen op mijn nieuwe tv ging op zich snel. Maar ik had een beetje meer verwacht als het gaat om de... Zeer goede service! Ze kwamen op tijd en ze waren heel vriendelijk Het instellen van mijn kanalen op mijn nieuwe tv ging op zich snel. Maar ik had een beetje meer verwacht als het gaat om de ondertiteling van Nederlandse zenders en teletekst. Want dat laatste heb ik nog steeds niet. Vandaar dat ik bij sommige vragen een redelijk heb ingevuld. Voor de rest vind ik Expert een zeer goeie zaak!

Van Mourik

Fijn product. Kwaliteit en makkelijk te onderhouden. Ben een tevreden klant

Goed advies in de winkel, snel en goede bezorging.

Vaak is een artikel niet voorradig zelfs als het wel op het web staat, dat is super irritant als je voor nop naar de ( op loop afstand zijnde ) winkel gaat in de hoop het felbegeerde artikel direct... Vaak is een artikel niet voorradig zelfs als het wel op het web staat, dat is super irritant als je voor nop naar de ( op loop afstand zijnde ) winkel gaat in de hoop het felbegeerde artikel direct mee te kunnen nemen zonder wachttijden. Maar helaas komt dit maar al te vaak voor. Verder heb ik het idee dat als een bewuste keuze voor artikel heeft, de verkoper je toch een duurde probeert aan te praten die zou beter zijn. Ik hou daar niet zo van ik heb thuis al vooronderzoek gedaan naar prijs/kwaliteit en bovendien heeft de verkoper zich niet te bemoeien met mijn besteedbare budget niet iedereen heeft een dikke portemonnee dus als klant aangeeft ik DAT artikel heeft men dat maar te accepteren en niet doordrammen.

Tiethof

Zeer prettige winkel, deskundig personeel en goede afspraken.
Goede monteur.

Tuitman

Super fijne winkel .klantvriendelijk.hebben alle aandacht voor je ..ik kom al jaren bij expert ..