Expert

Matthijssen

Ik heb al veel producten gekocht bij Expert. Desondanks is het moeilijk korting te bedingen als alleen de stuntaanbiedingen voor iedereen. Voor de rest ben ik uitermate tevreden over Expert en zal... Ik heb al veel producten gekocht bij Expert. Desondanks is het moeilijk korting te bedingen als alleen de stuntaanbiedingen voor iedereen. Voor de rest ben ik uitermate tevreden over Expert en zal in principe mijn aanschaffingen bij jullie kopen. MvG Ton Matthijssen

Ik ben in de winkel goed geholpen met de keuze voor een koelkast. Leuke en vlotte en vriendelijke medewerker die goed op de hoogte was van het assortiment. Aflevering was op tijd en de monteur... Ik ben in de winkel goed geholpen met de keuze voor een koelkast. Leuke en vlotte en vriendelijke medewerker die goed op de hoogte was van het assortiment. Aflevering was op tijd en de monteur heeft alles netjes gemonteerd.

Goede service, met enthousiast personeel en goede uitleg

Serraarens

Prima winkel en service en ook nog eens betaalbaar

Deskundige mensen met verstand van zaken. Prima service. Geweldige bezorging ; netjes op tijd en vakkundig geïnstalleerd

Het is net personeel, goede ervaringen, alles wordt netjes uitgelegd.
Goede service!!, dus wij raden een koop via expert zeker aan!

Ik heb bewust gekozen voor Expert omdat ik daar in het verleden eerder apparatuur had gekocht en klantvriendelijk en deskundig werd geholpen. Dat was ook dit keer zeker het geval. Bovendien biedt... Ik heb bewust gekozen voor Expert omdat ik daar in het verleden eerder apparatuur had gekocht en klantvriendelijk en deskundig werd geholpen. Dat was ook dit keer zeker het geval. Bovendien biedt Expert een prima prijs/kwaliteit (de TV was zelfs goedkoper dan bij de grote ketens zoals Mediamarkt) en bovendien biedt Expert een goede service (complete installatie tegen een alleszins redelijke prijs).