Expert

Ik ben daar geen held in , ik moet het zelf nog leren hoe ik met deze nieuwe computer om moet gaan.

Schuiteman

De goede service en deskundigheid waardoor ik/wij steeds terug
gaan naar Expert

Scholtens

Zeer goede kwaliteit artikelen aan te bevelen en zeer goed ontvangen en uitgelegd over de artikelen

Wolff

Een aanbieding moet op voorraad zijn. En de lertijd moet bekend zijn. Beiden wist men na 2 dagen nog steeds niet. Ik verwisselde van winkel om beter geholpen te worden. Toen werd het show model uit... Een aanbieding moet op voorraad zijn. En de lertijd moet bekend zijn. Beiden wist men na 2 dagen nog steeds niet. Ik verwisselde van winkel om beter geholpen te worden. Toen werd het show model uit de winkel ingepakt. Op de folder bij de aanbieding werd een extra accu geleverd. De verkoper twijfelde aan mijn woorden dat ik daarom voor dit product had gekozen. voor de extra batterij. Deze is er nog steeds niet. daar is het wachten opo. IKkm moest zelf het initiatief nemen etrwijl servis vanuit de winkel moetg komen. Op internet kon ik bij andere winkels het zelfde product wel gelevert krijgen en ook tegen een lagere prijs.
Dat maakt mij niet positief over expert.Ik ben 3 keer naar de winkel geweest voor niets.

Mozes

Als men niet veranderd in hun denkwijze verkopen ze steeds minder

Miele mooie wasmachine voor hoge prijs. 125 edition doen niet allemaal mee in de 125 weken extra garantie. Slecht gevoel na aanschaf.

Behulpzaam in de winkel. Goede uitleg na bezorging en installatie van de droger en wasmachine. Zeer tevreden.