Expert

Poutsma

Een goede en snelle service. Het thuis bezorgen en installeren is vakkundig en netjes gedaan.

Gardeniers

De medewerker heeft me prima van advies voorzien en er kon snel geleverd worden.

Van Dieijen

Kennis van personeel (winkel en bezorging) uitstekend

Anita Bakker

Donderdag 29 augustus hebben twee installateurs bij ons een vaatwasser, koelkast en inductieplaat geïnstalleerd. Ze hebben dit fantastisch gedaan. Zeer nauwkeurig werd alle apparatuur geïnstalleerd... Donderdag 29 augustus hebben twee installateurs bij ons een vaatwasser, koelkast en inductieplaat geïnstalleerd. Ze hebben dit fantastisch gedaan. Zeer nauwkeurig werd alle apparatuur geïnstalleerd en was het niet perfect dan werd er net zolang gesleuteld tot het perfect was. Naast dit alles waren ze bijzonder aardig en voorkomend. Heel erg tevreden met deze heren.

Wargers

Het was gewoon heel goed.
Meer kan ik er niet over zeggen.

Alles was super goed gegaan de bestelling de levering zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Hermens

Een uitstekende winkelvoorraad met zeer deskundig en heel vriendelijk personeel.

Van de Ven

Uitstekend geholpen door de medewerker in Nuenen. Veel persoonlijke aandacht. In alle rust een keus kunnen maken. Veel informatie en goede prijs/kwaliteit qua producten.