Expert

Van Dam

Goede kennis en kwaliteit voor een betaalbare prijs.

Ga naar de Graaf in de Torenstraat in Castricum

De Boer

Een goede winkel met uitstekend assortiment. De IPad die ik graag wilde hebben hadden ze even niet op voorraad, maar de volgende dag kon ik deze ophalen. Uitstekende service!

Holleboom

Ik vind Expert een prima winkel, qua kwaliteit maar zeker qua vriendelijkheid van het personeel en de service.

Wij waardeerden Bjorn enorm. Hij is degene die aan huis komt en zorgt dat het netjes in zeer goed overleg gebeurd. De verkoper sorry weet naam niet meer heeft ons een goede tv aangeboden. We zijn... Wij waardeerden Bjorn enorm. Hij is degene die aan huis komt en zorgt dat het netjes in zeer goed overleg gebeurd. De verkoper sorry weet naam niet meer heeft ons een goede tv aangeboden. We zijn daar blij mee

Heb zelf in eerste instantie gezocht op de website van Expert. Daarna zelf naar de winkel gegaan. Ben daar verder goed behandeld. Mooi dat je later als je thuis bent via de mail verdere uitleg krijg... Heb zelf in eerste instantie gezocht op de website van Expert. Daarna zelf naar de winkel gegaan. Ben daar verder goed behandeld. Mooi dat je later als je thuis bent via de mail verdere uitleg krijg van jouw aankoop.