Expert

Eijpen

Wasmachine ging op goede vrijdag om 15.15 stuk meteen naar de Expert in Laren gereden, en om 16.35 stond mijn nieuwe wasmachine al weer te draaien heerlijk zo’n winkel die begrijpt dat je om hand... Wasmachine ging op goede vrijdag om 15.15 stuk meteen naar de Expert in Laren gereden, en om 16.35 stond mijn nieuwe wasmachine al weer te draaien heerlijk zo’n winkel die begrijpt dat je om hand zit zonder machine

Groenescheij

Geweldige en deskundig advies. Goede uitleg en vriendelijk geholpen
Geweldige en deskundig advies. Goede uitleg en vriendelijk geholpen
Het verschil uitgelegd tussen de inductie kookplaten en het gemak en voordeel van deze. Binnen 2 dagen persoonlijk bezorgt en aan gesloten.
Expert is een geweldige winkel in Delfzijl. Dit is het 4 de product dat we aanschaffen in 2 jaar bij hen.in de toekomst kijken we eerst bij hen voor als er wat vervangen moet worden.
Top winkel.👍

Wieferink

Ga gewoon naar Expert je word daar zeer goed geholpen .

Westerhof

Expert Beilen is voor mij al jaren een vertrouwd adres. Ik zal niet gauw naar een ander gaan. Goede service en klantvriendelijk.

Faber

Harlingen Expert is een top zaak met zeer bekwaam en vriendelijk personeel. producten zijn goed en voor mooie prijzen.

Expert zoals altijd prima bedrijf en goe3d personeel