Expert

Schuurkes

Zij zijn heel klantvriendelijk.
En hebben pas nog hun uiterstebest gedaan om voor mij het juiste product te vinden,
Wat eigelijk best moeilijk was.maar het is prima in orde gekomen.!!!!!

Van Deurse

Ik moest een nieuwe magnetron de verkoper adviseerde een Samsung magnetron die prijs kwaliteit goed was. Ik heb hem gebruikt en was zeer tevreden over het resultaat.

Van Dalsen

Een goede uitleg over je aankoop fijne winkel medewerkers op de afgesproken tijd aangeleverd en geinstalleerd prima bedrijf hoor
alles naar wens verlopen

Van der Kallen

Prijzen onderhandelbaar service kennis vriendelijkheid personeel garantie afwerking een min punt garantie afkoop voor vijf jaar aanbieden terwijl op produkt twee jaar garantie op zit daar moet... Prijzen onderhandelbaar service kennis vriendelijkheid personeel garantie afwerking een min punt garantie afkoop voor vijf jaar aanbieden terwijl op produkt twee jaar garantie op zit daar moet expert iets aan doen bijvoorbeeld een verlenging garantie aan bieden als de fabrieks garantie afloopt van drie jaar tegen betaling

Hafmans

Bij expert wordt je zeer goed geholpen door deskundig personeel

Goede winkel met veel service en aandacht voor de klant. Deskundig personeel.

Na een duurder merk droger overgestapt op een Zanussi, bevalt uitstekend en voor de helft van de prijs vergeleken met duurdere merken

Rozendaal

Kwaliteit producten met betrouwbare informatie en leveringen. Prettige en deskundige voorlichting en aanvullend altijd bereid de vragen te beantwoorden

Wels

Kunnen andere winkels nog veel van leren.
Ga zo door, Super.