Expert

Hele slechte ervaringen. Afspraken worden niet nagekomen. Beter ergens anders kopen,desnoods duurder. Scheelt je een hoop ergenis.

Als ik in een winkel kom voor iets ben ik al op de hoogte van het product wat ik wil aanschaffen, internet geeft veel info

Ennik

Uitgebreide collectie van apparatuur. Uitstekende service. Vriendelijk en deskundig personeel.

Kok

Niet kopen. kan er niet eens een pizza in kwijt, veel te klein. verkeerd geadviseerd door de zoon van de eigenaar. beetje dwingend en snel snel.

Ik zou iedereen adviseren kijk eens eerst in je eigen regio/plaats voordat je op de web site gaat bestellen.
De persoonlijke service die je krijgt en ook zij brengen het thuis en sluiten het aan indien gewenst.
Expert Stadskanaal hebben we weer iets nodig dan melden we ons zeer zeker weer

Eric.

Toe aan een nieuwe laptop. Gebeld met Expert Stadskanaal. Prima, er staan genoeg. Daags erna er naar toe. Drie medewerkers in de winkel, twee andere klanten. Een medewerker gaat weg (eten halen),... Toe aan een nieuwe laptop. Gebeld met Expert Stadskanaal. Prima, er staan genoeg. Daags erna er naar toe. Drie medewerkers in de winkel, twee andere klanten. Een medewerker gaat weg (eten halen), een andere zit wat voor zichzelf te doen. Er staat slechts één laptop. Ik vraag of dit de enige in de winkel is. Antwoord: ja. Maar u zei gister dat er nog genoeg waren, probeer ik nog. Zonder op te kijken, antwoordt de medewerker: ‘Dat was gisteren’. Heb daarna de winkel verlaten. Leve bol.com!

Product doet wat het moet doen, morst niet bij schenken. schaalverdeling op kijkvenster is goed leesbaar

Kiers

In de afgelopen jaren meerdere succesvolle aankopen bij Expert Stadskanaal gedaan en altijd goede service.

Godijk

Prima service, goede uitleg bij het product, niet op voorraad de volgende dag wel kunnen ophalen in de winkel.