Expert

Bram van der Ende

In november een nieuwe AEG wasmachine gekocht. Nu in 4 maanden tijd is er 2x een expert monteur langs geweest en 1 maal een monteur van AEG. Mijn wasmachine lekt en schiet in een foutmelding. Keer... In november een nieuwe AEG wasmachine gekocht. Nu in 4 maanden tijd is er 2x een expert monteur langs geweest en 1 maal een monteur van AEG. Mijn wasmachine lekt en schiet in een foutmelding. Keer op keer verwijst Expert mij naar AEG en wordt een reparatie gedaan. Kan ik 2 weken geen was draaien, heb ik weer een natte vloer en moet ik mijn was elders brengen. Niet wat je hoopt van een nieuw apparaat. Expert Houten neemt zijn verantwoordelijkheid niet als verkopende partij en mij levert het heel veel stress op. En nog steeds krijg ik geen nieuw apparaat!! Voor mijn nieuwe koelkast ben ik nu naar Coolblue gegaan.

Van de wouw

Mijn schoonouders (80) Een etna vaatwasser gekocht in Uden deze thuis laten plaatsen. Deze horen ze aan te zetten om te kijken of alles werkt. Helaas niet gebeurd maar nu blijft er water onder in... Mijn schoonouders (80) Een etna vaatwasser gekocht in Uden deze thuis laten plaatsen. Deze horen ze aan te zetten om te kijken of alles werkt. Helaas niet gebeurd maar nu blijft er water onder in de vaatwasser staan. Je zou zeggen garantie?? Helaas blijkt t anders …. Gebeld en ze zeggen heel netjes dat het extra kosten zijn om iemand van etna te laten komen. Het ligt aan de afvoer en niet aan de vaatwasser…. Bijzonder want daarvoor nooit geen problemen? Nu moeten we met ontstopper aan de slag om te kijken wat het doet. Achteraf gelezen dat dat niet mag. Jamme je betaald toch bijna €700,- en het werkt niet naar behoren. Jammer om zo mijn schoonouders er mee te laten zitten

Hartog

De keuze is reuze en we worden altijd deskundig geholpen.

Vriendelijk personeel en duidelijke uitleg over de aankoop van steelstofzuiger

Slaats

Winkel zeer ruime keuze kwaliteit en service zeer goed

Van der Wijk

Alles wordt goed voorbereid met opmeten opnemen vooraf en snelle montage van de koelkast