Expert

Coehorst

Telefonisch geïnformeerd naar ereader Kobo Clara 2E. Prijs was/is zeer concurrerend tov Coolblue of Bol. Bovendien kon ook mijn VVV kadobon ingeleverd worden zonder zelf moeilijke codes aan te... Telefonisch geïnformeerd naar ereader Kobo Clara 2E. Prijs was/is zeer concurrerend tov Coolblue of Bol. Bovendien kon ook mijn VVV kadobon ingeleverd worden zonder zelf moeilijke codes aan te moeten melden. Zeer attent dat het product 1 week gereserveerd kon worden.
Deskundig en voldoende personeel, ondanks drukte in de winkel ben ik snel en vriendelijk geholpen.
Expert is een voorbeeld voor fysieke winkels om de strijd aan te gaan tegen het internetshoppen.

Huberts

Er word bij Expert Wieringerwerf goed gekeken naar de wensen van de klant, en daar word een advies op gegeven. De medewerkers hebben zeer goede kennis van de producten.

M.v.i. Someren B.v.

Geweldige service van Expert Asten.
Kennis en kunde!

Telefonisch een bestelling gedaan. Alles was duidelijk en vlot. Werd telefonisch op de hoogte gehouden over de status van mn bestelling. Snelle bezorging door vriendelijke bezorgers. Zeker aan te... Telefonisch een bestelling gedaan. Alles was duidelijk en vlot. Werd telefonisch op de hoogte gehouden over de status van mn bestelling. Snelle bezorging door vriendelijke bezorgers. Zeker aan te raden!

Put

Prima personeel. Het is veel persoonlijker dan kopen op internet.