Expert

Daar ben ik deze reactie mee begonnen. De standaardvragen weet ik niet goed raad mee. Als je al zo lang ergens klant bent heb je ook altijd iets mindere ervaringen. Maar dat is voor ons niet het... Daar ben ik deze reactie mee begonnen. De standaardvragen weet ik niet goed raad mee. Als je al zo lang ergens klant bent heb je ook altijd iets mindere ervaringen. Maar dat is voor ons niet het belangrijkste. Ze zitten dichtbij. Dat vinden we fijn. Kan best zijn dat het gras elders groener is maar wij nemen geen risico's. Dat past niet in het huidige marketing plaatje. We zijn misschien een uitstervend ras. Maar hopelijk maken wij dat niet meer mee!

Van den Broek

Heb zeer goede ervaring wordt goed geholpen als er iets is hoef je maar te bellen en ze zoeken een oplossing voor het probleem oke

Kooijman

Prima winkel en mensen. Koop lokaal en ga niet voor de hoogste korting.
Ik hoop dat dit bedrijf het ook weer gaat doen.

Adriaanse

Ik ben vaste klant bij Expert en dat blijf ik ook. Niet alleen omdat ik lokale bedrijven wil steunen, maar ook omdat ze goede service bieden. Zowel in de winkel als bij afleveren.

Groen

Mooie nieuwe LG TV gekocht bij Expert Heemskerk, voor dit soort aankopen, altijd naar Petra en haar medewerkers.

Goed advies en prettig geholpen, als er vragen zijn geen enkel probleem,...

Goed advies en prettig geholpen, als er vragen zijn geen enkel probleem, medewerkers staan gelijk voor je klaar.

Aflevering ook netjes op afgesproken tijdstip, gelijk uitleg en goed geïnstalleerd, dus nu alleen maar genieten van onze mooie nieuwe LG TV!!