Expert

Leppers

Dat het adres expert tilburg uitstekend materiaal leverd ik ben er zeer tevreden over

E.B.

Onze vaatwasser was stuk, dus we hebben professionele hulp ingeroepen van de expert waar we hem ook gekocht hebben destijds.
Het bleek dat de dispenser moest worden vervangen.

Bij...
Het bleek dat de dispenser moest worden vervangen.

Bij het instaleren van de dispenser is de machine niet spanningsloos gemaakt door de monteur waardoor er kortsluiting heeft opgetreden en de machine is opgeblazen.
Deze doet nu niets meer.

Gelukkig heeft de monteur niets maar nu kunnen wij een een nieuwe vaatwasmachine aanschaffen en worden wij flink op kosten gejaagd.

Dit is duidelijk een fout geweest van de monteur maar op onze vraag om hier coulant mee om te gaan werd een zeer matig voorstel gedaan van 18% korting maaaaar dan moesten we de machine wel zelf installeren in de keuken.

op een andere website nu precies dezelfde besteld en nog eens 90euro goedkoper dan de "coulance regeling" ook.
zeer teleurstellend dit.

Direct geholpen. Wist het product wat ik wilde kopen. Eerder hierover info ingewonnen elders. Voor verkoper helder wat mijn wensen waren. Kreeg advies en gaf opties wat uiteindelijk keus voor mij... Direct geholpen. Wist het product wat ik wilde kopen. Eerder hierover info ingewonnen elders. Voor verkoper helder wat mijn wensen waren. Kreeg advies en gaf opties wat uiteindelijk keus voor mij gemakkelijk maakte. Van tevoren kijken/vergelijken en voor-nadelen bezien is bij duurdere producten raadzaam.
Bij de verkoop zijn dit voor klant wezenlijke zaken, dus eerlijk en transparant zijn geeft vertrouwen.

Molenkamp

Via internet gekeken, en kwam bij expert terecht om de wasmachine te bestellen.

Zeer ervaren medewerkers en zeer klant vriendelijk van begin tot einde
Is een winkel waar ik graag kom