Expert

Ik zeg altijd ik woon in een dorp , dus dichtbij is fijn om nog een winkel te hebben alleen jammer dat ze m’n oude strijkijzer , wat voor de deur stond vergaten mee te nemen. En ik heb een miskoop... Ik zeg altijd ik woon in een dorp , dus dichtbij is fijn om nog een winkel te hebben alleen jammer dat ze m’n oude strijkijzer , wat voor de deur stond vergaten mee te nemen. En ik heb een miskoop gehad , m’n ijzer was veel te zwaar dus had gewoon naar de winkel moeten gaan voor advies maar pech

Stichting Wereld Paviljoen

Zie eerdere opmerkingen: Horst is een TOP winkel met vriendelijk en vakkundig personeel.

Tillemans-kessels Boomkwekerij

Di is een winkel waar ik graag mijn benodigdheden koop vanwege service, kwaliteit

Prima geholpen door mensen met kennis van zaken

Dijkman

Prettige bediening,niet van die verkooppraatjes.Helemaal top.

Kuipers

Bij Expert Neede word volop meegedacht in de oplossing van een probleem. Bij de uitvoering/ installatie is de medewerker attent, technisch goed onderlegd en servicegericht. Onze ervaringen zijn... Bij Expert Neede word volop meegedacht in de oplossing van een probleem. Bij de uitvoering/ installatie is de medewerker attent, technisch goed onderlegd en servicegericht. Onze ervaringen zijn louter positief!