Expert

Willemsen

Ouderwetse aandacht voor de klant, tegenwoordig geen vanzelfsprekendheid meer. We voelen ons gewaardeerd als klant.

C j Dalemans

Zondag ging de vriezer stuk . maandag van alles geprobeerd maar niks . dinsdag ochtend aan de tel. en internet met een medewerker een nieuwe uitgezocht. en anderhalf uur later stond hij al te... Zondag ging de vriezer stuk . maandag van alles geprobeerd maar niks . dinsdag ochtend aan de tel. en internet met een medewerker een nieuwe uitgezocht. en anderhalf uur later stond hij al te draaien . super snel . heel blij mee

Expert altijd dichtbij en medewerkers zijn kundig en nemen de tijd voor je.

Andringa

Moeilijk. Drie verschillende medewerkers gesproken en mij geholpen. Niet bij iedereen hetzelfde advies. 27 februari het product opgehaald, leek mij niet al te enthousiast. Vroeg mij een aantal... Moeilijk. Drie verschillende medewerkers gesproken en mij geholpen. Niet bij iedereen hetzelfde advies. 27 februari het product opgehaald, leek mij niet al te enthousiast. Vroeg mij een aantal keren"wat wil je nu".
Ben met produkt naar huis gegaan en een tweetal personen gaan mij nu hier verder uitleg geven.