Expert

Goede producten van degelijke merken! Expert verkoopt kwaliteit! Communicatie via mail en telefonisch voorafgaand aan de bezorging was wel ronduit slecht. Daar is zeker nog heel veel verbetering... Goede producten van degelijke merken! Expert verkoopt kwaliteit! Communicatie via mail en telefonisch voorafgaand aan de bezorging was wel ronduit slecht. Daar is zeker nog heel veel verbetering mogelijk.

Fijn om de koelvries combinatie te kunnen bestellen in een fysieke winkel, aardig en kundig advies.
thuis plaatsen van bestelling allemaal dik in orde, kortom kom uit je stoel en ga naar de winkel.

Goede ervaring, service en vriendelijke medewerkers.

Brouwer

Expert is een prima keuze waarbij de verkoper zich actief inzet om te helpen. Helaas moeten constateren dat after-sales niet is waar ik op gehoopt had.

Kronenberg

Product uitgezocht uit folder. Naar de winkel om te kopen, maar was niet aanwezig. Is besteld en ik kon het al na 2 dagen ophalen.

Frans

Heel goede ervaring zowel in de winkel als bij levering/installeren.

Ben tevreden over mijn aankoop. Heb daarbij goede antwoorden op mijn vragen gekregen.
Liever persoonlijke belangstelling dan een nummer. ( zoals bij de grotere concerns)