Expert

Gewoon een fijne zaak. Het is niet de 1e keer dat we er wat kopen.

Bij expert wordt er goed meegedacht en indien nodig vakkundig advies gegeven

Gumussu

Persoonlijk advies en vakmanschap is uitstekend. Kennis van de verkochte product is goed.
Ik haal al mijn producten bij Expert.

Hoekman

Wij zijn 'vaste' klant van Expert in Lochem. Het gaat bij ons veelal over het vervangen van verouderde/oude zaken. Nu natuurlijk ook in het licht van duurzaamheid/verbruik van energie. Worden altijd... Wij zijn 'vaste' klant van Expert in Lochem. Het gaat bij ons veelal over het vervangen van verouderde/oude zaken. Nu natuurlijk ook in het licht van duurzaamheid/verbruik van energie. Worden altijd goed geadviseerd, afspraken worden goed nagekomen.

Houtenbos

Uitstekende service zowel in de winkel als bij de bezorging/installatie.
Nog wel wat vragen over cd-speler, dvd speler en platenspeler.

Bolleboom

Wederom goed geholpen bij Expert Harderwijk. Zeker het aanbevelen waard.

Prima geholpen en geadviseerd in de winkel. Maar Expert had zich niet gehouden aan de afspraak dat de koelkast geleverd zou worden met de deur rechts openend. Dat zou in de winkel worden voorbereid... Prima geholpen en geadviseerd in de winkel. Maar Expert had zich niet gehouden aan de afspraak dat de koelkast geleverd zou worden met de deur rechts openend. Dat zou in de winkel worden voorbereid maar was niet gebeurd. Gelukkig waren de twee jongemannen die de koelkast brachten bereid en kundig om dat ter plekke te fixen. Complimenten voor hen.

Ben prima geholpen volgens de gemaakte afspraken.