Expert

Oostwoud

Wij zijn uitstekend geholpen door de medewerker van expert .Uitstekend uitleg had tijd voor ons .Onze droger die we hadden bestelt werd netjes bezorgt .veder super bedrijf wij slagen altijd bij... Wij zijn uitstekend geholpen door de medewerker van expert .Uitstekend uitleg had tijd voor ons .Onze droger die we hadden bestelt werd netjes bezorgt .veder super bedrijf wij slagen altijd bij expert

Correcte aanpak:

Offertes maken , oplevering en afhandeling.

Tjepkema

Ik koop al jaren mijn spullen bij expert en altijd uitstekend geholpen als anderen mij iets zouden vragen over de producten die ze verkopen dan zou ik expert aan raden om je dingen te kopen

Regenspurg

Vestiging Hillegom goeie voorlichting snelle levering

Overbeek

Afspraak is afspraak. Snelle levering, goed advies

Koolen

Het is een mooi produckt ,alleen zaten er bij nader inzien toch deukjes in de deur van de vriezer,de bezorger was goed en vriendelijk ,alleen jammer dat je heel de dag thuis moet zijn omdat ze niet... Het is een mooi produckt ,alleen zaten er bij nader inzien toch deukjes in de deur van de vriezer,de bezorger was goed en vriendelijk ,alleen jammer dat je heel de dag thuis moet zijn omdat ze niet aan kunen geven of ze smorgens of smiddags komen