Expert

Het advies om maar ‘n nieuw apparaat te kopen omdat reparatie duurder zou zijn dan ‘n nieuwe terwijl het defecte apparaat nog wel degelijk onder de garantie bleek te vallen is zeer slecht en ook... Het advies om maar ‘n nieuw apparaat te kopen omdat reparatie duurder zou zijn dan ‘n nieuwe terwijl het defecte apparaat nog wel degelijk onder de garantie bleek te vallen is zeer slecht en ook zeker niet duurzaam!!!

C. van der Lugt

Wauw wat een topservice via Expert Gouda. We hadden al goede ervaringen met deze zaak. Maar toen onze vaatwasser het begaf, stond er binnen 2 dagen een monteur op de stoep om een nieuwe in te... Wauw wat een topservice via Expert Gouda. We hadden al goede ervaringen met deze zaak. Maar toen onze vaatwasser het begaf, stond er binnen 2 dagen een monteur op de stoep om een nieuwe in te meten. Via telefonisch advies diezelfde dag nog een nieuwe besteld en deze is na 3 dagen geleverd en geïnstalleerd. Vriendelijk en kundig personeel. Chapeau

Enkhoff

Wij bestellen altijd telefonisiche,we worden altijd goed geadviseerd over het product

Terpstra

Vriendelijk en betrouwbaar, ruime keuze en goede service
en in de buurt

Blomaard

Kwaliteit in service deskundigheid en eerlijk advies.

Wolff

Bij expert wordt je vriendelijk en snel geholpen. Top 👌👌

14 februari 2024 gekocht, helaas op 17 februari €20,- goedkoper op Facebook reclame van Expert.