Expert

Verstegen

Kijk eerst rustig rond er komt van zelf iemand naar je toe. Dan kun je rustig overleggen en een beslissing nemen. Dit werkte bij mij goed.

Het fijne van de aankoop was dat het artikel een JBL Bleutooth speaker Charges Essential 2 ter plaatse in de winkel te zien en te beluisteren was. En de verkoopprijs aantrekkelijk was. Alsmede... Het fijne van de aankoop was dat het artikel een JBL Bleutooth speaker Charges Essential 2 ter plaatse in de winkel te zien en te beluisteren was. En de verkoopprijs aantrekkelijk was. Alsmede het Parkeren voor de deur.

Twisk

Complimenten over de manier van meedenken en uitvoeren. Ik ben ongeveer 2 uur in de winkel geweest om de Bleutooth - Speaker aan de praat te krijgen . Met als resultaat : geen geluid . Hij maakte... Complimenten over de manier van meedenken en uitvoeren. Ik ben ongeveer 2 uur in de winkel geweest om de Bleutooth - Speaker aan de praat te krijgen . Met als resultaat : geen geluid . Hij maakte geen verbinding met mijn telefoon. Nog nooit meegemaakt zei de verkoper. Ondertussen 2 x koffie aangeboden gekregen en een mooi gesprek gevoerd met een collega van de verkoper . Dus resumerend : Zonder apparaat naar buiten. Maar met een goed gevoel in de zaak Expert in Heemskerk . Bedankt voor de support aan alle medewerkers ( inclusief Monique ) . Vriendelijke groet en tot de volgende keer . Albert Twisk

Jumpertz

Wat ik al heb aangegeven: de persoonlijke benadering e.d.

Ten Pas

Zeer fijn en professioneel geholpen bij het uitkiezen van een tv. Ik zou deze winkel zeker aanbevelen!