Expert

Zeer vriendelijke verkoper met alle aandacht voor ons en voor het product waar wij voor kwamen .
Heeft ons goed advies gegeven .
Ook de bezorging ging uitstekend en alles goed...
Heeft ons goed advies gegeven .
Ook de bezorging ging uitstekend en alles goed uitgelegd.
Ik beveel deze zaak zeker aan bij anderen,

Prettige, nette, klantvriendelijk , enthousiaste verkopers.
meedenkend.
geduldig

Frank Folkerts

Nieuwe tv gekocht in Amsterdam tv instellen ging niet helemaal goed dankzij de hulp van het aardige personeel snel op gelost in de winkel en dat ook nog op zaterdag echt top heel blij mee. Dus voor... Nieuwe tv gekocht in Amsterdam tv instellen ging niet helemaal goed dankzij de hulp van het aardige personeel snel op gelost in de winkel en dat ook nog op zaterdag echt top heel blij mee. Dus voor mij xxxxx

HM Willems

Het omruilen van een niet meer werkende DAB-radio van een jaar oud was voor Expert Emmen geen enkel probleem. Binnen een dag had ik een nieuwe. Kijk, daar ben je nou Expertklant voor. Bedankt voor... Het omruilen van een niet meer werkende DAB-radio van een jaar oud was voor Expert Emmen geen enkel probleem. Binnen een dag had ik een nieuwe. Kijk, daar ben je nou Expertklant voor. Bedankt voor de service!

Het feit dat je niet via een website iets hoeft uit te vogelen, maar gewoon ter plekke met een adviseur in goed overleg kan treden en producten kan vergelijken, is een grote meerwaarde in een steeds... Het feit dat je niet via een website iets hoeft uit te vogelen, maar gewoon ter plekke met een adviseur in goed overleg kan treden en producten kan vergelijken, is een grote meerwaarde in een steeds verdergaande anonieme digitale koopwereld.

In Twello mooie winkel goed geholpen vriendelijk personeel

Goede spullen, ruim assortiment. Bovenal correct en ter zake kundig personeel, zowel in de winkel en in de techniek.