Expert

Bij Expert Wieringerwerf word je vriendelijk en ter zake kundig geholpen.
Goed advies waarbij er wordt meegedacht in oplossingen.

Netjes en snel geholpen. Onze wens was gelijk duidelijk en hierbij werden 2 producten getoond waar wij interesse in hadden. De duidelijke uitleg heeft er toe bij gedragen dat we snel een keuze... Netjes en snel geholpen. Onze wens was gelijk duidelijk en hierbij werden 2 producten getoond waar wij interesse in hadden. De duidelijke uitleg heeft er toe bij gedragen dat we snel een keuze konden maken. Zeer vriendelijk en kundig personeel! Ook de bezorging en installatie was netjes geregeld.

Van Nieuwendijk

Prettig personeel denken met je mee en geven prima service. Ik was met mijn verhuizing bezig toen ze de koelkast brachten. Zeiden ze zullen we de wasmachine controleren of deze goed staat. Wat een... Prettig personeel denken met je mee en geven prima service. Ik was met mijn verhuizing bezig toen ze de koelkast brachten. Zeiden ze zullen we de wasmachine controleren of deze goed staat. Wat een service dank jullie wel.

Damman

Behulpzaam, kundig personeel. mooie winkel en kan zich meten met grotere jongens.

Zwart-van Der Helm

Uitstekende winkel al jaren lang.we zijn al 50 jaar klant bij deze winkel

Van der Helm

Weer eens een echte winkel ervaring ipv online, advies en service zijn zeker wat waard maar niet duurder dan online.