Expert

Vimoco Bv

Het geleverde is volgens afspraak op tijd geleverd

Ik was aangenaam verrast dat de prijs van het gekochte artikel gelijk was als in diverse webshops. Voor mij een reden om het in de winkel te gaan halen; heb ik het meteen in handen en hoef ik niet... Ik was aangenaam verrast dat de prijs van het gekochte artikel gelijk was als in diverse webshops. Voor mij een reden om het in de winkel te gaan halen; heb ik het meteen in handen en hoef ik niet thuis te blijven voor de post. En bijkomend voordeel: heb ik toch het gevoel dat het voor de plaatselijke middenstand ook goed is!

Probleem met de nieuwe ijskast, klanten service van de fabrikant kon niet helpen en monteur kon pas na 4 dagen komen!
Expert vestiging Apeldoorn (!) kwam binnen 2 uur (!) met vervangende...
Expert vestiging Apeldoorn (!) kwam binnen 2 uur (!) met vervangende capaciteit zodat inhoud van ijskast niet zou bederven! Chapeau!

Veenstra

Inde winkel goeie verkoper met kennis,en de bezorgers hebben ook netjes gehandeld

Visser

Uitstekende service en super vriendelijk personeel !!
Top winkel de expert in bergum!!

Ik zou zeggen ben je nog, geen klant ga dan eens snel naar expert en ervaar het zelf.

Mijn inbouw liebherr koelkast was op en binnen een week had ik een nieuwe liebherr, zorgvuldig geplaatst, de oude is zoals hoort afgevoerd