Expert

Huetink

We hadden wel wat algemene uitleg bij de plaatsing van de wasmachine verwacht .Er werd tegen mijn man gezegd " het boekje ligt er boven ook bij " Dat was het !

Theunissen

Ik wist niet zeker of ik het geld op mijn bankrekening had staan toen ik mijn combi magnetron kocht. De klantadviseur bood aan het apart te zetten zodat ik thuis kon kijken of ik genoeg geld had en... Ik wist niet zeker of ik het geld op mijn bankrekening had staan toen ik mijn combi magnetron kocht. De klantadviseur bood aan het apart te zetten zodat ik thuis kon kijken of ik genoeg geld had en kon regelen dat het opgehaald werd.

De Kluijs

De communicatie na bestelling is slecht, geen tijdslot bij bezorging maar de hele dag mogelijk.

Brouwer

Goede uitleg van de verschillende typen tv en zeer goede service bij het afhandelen van een mankement van de geleverde tv. Na wat testen en het een fabrieks mankement bleek zonder moeite nieuwe... Goede uitleg van de verschillende typen tv en zeer goede service bij het afhandelen van een mankement van de geleverde tv. Na wat testen en het een fabrieks mankement bleek zonder moeite nieuwe geleverd, die perfect werkt en men heeft ook nog alles gekalibreert en ingesteld.

. Franke. Lankamp

Altijd al tevreden geweest met de service van Expert.
Duidelijke uitleg van het product en vriendelijke medewerker.