Expert

U vindt in de winkel in jouw buurt vriendelijk vakpersoneel en goede kwaliteitsproducten. Veel beter dan dingen via internet te bestellen want je krijgt een goede uitleg over wat je nodig hebt en... U vindt in de winkel in jouw buurt vriendelijk vakpersoneel en goede kwaliteitsproducten. Veel beter dan dingen via internet te bestellen want je krijgt een goede uitleg over wat je nodig hebt en koopt.

Van der Loos

Zeer klantvriendelijk en heel erg gericht op behoefte klant. Daarom wil ik Expert Den Burg van harte aanbevelen.

Loots

Fijne winkel snelle hulp in alle levens lagen voor alle medewerkers een grote schouderklop

Bij Expert In Goor word je goed geholpen met keus en installatie. Ze praten er ook normaal Twents en misschien kun je de apparatuur elders nog wat goedkoper krijgen maar ik wil er gewoon geen gedoe... Bij Expert In Goor word je goed geholpen met keus en installatie. Ze praten er ook normaal Twents en misschien kun je de apparatuur elders nog wat goedkoper krijgen maar ik wil er gewoon geen gedoe mee hebben en goede spullen waar hun goede ervaring mee hebben.

Al die jaren dat wij hier wonen altijd een goede dienstverlening.