Expert

Wij kunnen uw zaak aanbevelen. Vanuit Malden alleen lastig om in Elst te komen

Het was prima. Snel to the point. Ik stond vlot weer buiten met het gewenste product.

herman melding

In december luidsprekers gekocht deze werken niet goed deze weer retour gedaan op 18 12-23 toen is mij gezegd dat het geld hopelijk voor de feestdagen retour gestort zal zijn naar dieverse keren... In december luidsprekers gekocht deze werken niet goed deze weer retour gedaan op 18 12-23 toen is mij gezegd dat het geld hopelijk voor de feestdagen retour gestort zal zijn naar dieverse keren terug te zijn gegaan en beloofd dat het geld zo snel mogelijk op mijn rekening zou gestort zijn is nog steeds niet gedaan jammer van de belofte 28-01-2024 nog niks gehoord of gezien

I
I
Goede service bij aankoop. Echter bij aflevering gehaast en moesten we zelf vragen om product op z’n plaats te krijgen. Dit werd toen wel gedaan maar met enige tegenzin. Een afknapper vonden wij

Expert Berkel en Rodenrijs

Expert Berkel en Rodenrijs. Top. Vanmorgen is onze Miele wasmachine en droger geplaatst. Perfecte service en monteurs👍

Super winkel snel bezorgen en uitleg in leken taal bedankt