Expert

Hogeboom

Expert Lemmer heeft ons prima geadviseerd bij het maken van een keuze. De levering vond op het afgesproken tijdstip plaats en het apparaat werd keurig geïnstalleerd. De emballage en het oude... Expert Lemmer heeft ons prima geadviseerd bij het maken van een keuze. De levering vond op het afgesproken tijdstip plaats en het apparaat werd keurig geïnstalleerd. De emballage en het oude apparaat werd door de bezorgers meegenomen. Prima service.

Van Lieshout

Jens heeft ons keurig geholpen met een geschikte koffiemachine die past bij onze wensen! Onze huidige koffiemachine is defect gegaan had ik telefonische vermeld. Ik kwam binnen en voordat ik het... Jens heeft ons keurig geholpen met een geschikte koffiemachine die past bij onze wensen! Onze huidige koffiemachine is defect gegaan had ik telefonische vermeld. Ik kwam binnen en voordat ik het gesprek begon had ik al koffie in mijn handen, verzorgd door Damian. Mijn complimenten aan dit top team!!! :D

Dijkgraaf

Wij zijn zeer tevreden zoals de werkzaamheden, het aanbrengen van een inductiekookplaat, zijn verlopen. De oude gaskookplaat is meegenomen zodat wij dier niet alsnog mee aan de slag moesten.

Mos

Ik beveel Expert Diemen heel sterk aan! Op alle fronten uitstekend!

Doddema

Expert is een goede keuze prima kwaliteit voor een goede prijs.

Van den Born

Personeel is zeer vriendelijk en heeft kennis van zaken.
Bezorgers waren ook erg vriendelijk en belerfd