Expert

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik uiterst correct en met optimale kennis van de verkoper ben behandeld . Ik heb zelf niet de kennis in huis om de installatie uit te voeren , maar daarvoor was er... Ik kan niet anders zeggen dan dat ik uiterst correct en met optimale kennis van de verkoper ben behandeld . Ik heb zelf niet de kennis in huis om de installatie uit te voeren , maar daarvoor was er voor een klein bedrag een monteur die ingeschakeld werd en er voor zorgde dat de installatie perfect werd uitgevoerd .

Wijers

Zou iedereen aanraden bij Expert Kranenburg zijn aankopen te doen.

Van Mierlo

Goed voorlichting ,niks moet ,koop je niks ,ze blijven vriendelijk.en misschien tot de volgende keer.

Bachrach

Prima geholpen in de winkel en prima installatie op mijn zolder.

Kom uw produkten kopen bij de plaatselijke leverancier. zo houden we ons winkelbestand op peil. bij de zevenaarse expert bent u op het goede adres voor service en persoonlijke benadering.

Zevenaar, een superfijne winkel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik koop daar graag.

Wuisman

Loop niet zomaar de winkel uit, als u het niet ziet staan, vraag er naar ze zijn altijd bereid om uit te zoeken of het leverbaar is wat u zoekt