Expert

Expert Hengelo gld is een fijne zaak met goede service en personeel dat weet waar ze het over hebben.

Ik ben zeer tevreden over Expert in Hengelo GLD.
Ruime keuze, vriendelijk personeel en behulpzaam.
Diana

Zomer

Goed geholpen met goed advies. Levering op afgesproken tijdstip en netjes geïnstalleerd. Simpelweg TOP!

Moorman

Expert in Hengelo Gelderland de aankoop gedaan lekker vlot geholpen goed advies ruim opgezet een aanrader fam. Moorman

Berendsen

Normaal heb ik nooit geen problemen met expert, maar vond dit erg jammer.. hier vind ik de medewerker in tekortgeschoten..

Eddy van Heel

Na de aanschaf van een TV, nu ook ons het Inbouwapparatuur voor onze nieuwe keuken bij Expert LEC gekocht. Alles van SMEG (retro) en Pittcooking (gaspitten in aanrechtblad). Alles aan huis geleverd... Na de aanschaf van een TV, nu ook ons het Inbouwapparatuur voor onze nieuwe keuken bij Expert LEC gekocht. Alles van SMEG (retro) en Pittcooking (gaspitten in aanrechtblad). Alles aan huis geleverd en geïnstalleerd. Super service. De winkel is onlangs geheel verbouwd, leuk om te zien. Ga zo door jongens!

Expert heeft door landelijke dekking aan winkels de mogelijkheid om via andere winkels de aankoop met garantie van expert aan te schaffen.