Expert

In de winkel lang moeten wachten en mevrouw niet echt klant vriendelijk.

Toes

Mijn koel/diepvriezer had het juist op een hete zomerdag begeven. Expert Leersum heeft er alles aangedaan om dit op te lossen. Toen dit niet lukte mij goed geholpen bij de keus van een nieuwe met... Mijn koel/diepvriezer had het juist op een hete zomerdag begeven. Expert Leersum heeft er alles aangedaan om dit op te lossen. Toen dit niet lukte mij goed geholpen bij de keus van een nieuwe met snelle levering. Top

Vriendelijke mensen met gedegen kennis in een overzichtelijke winkel

Er was bij de aankoop rekening gehouden met eenY stuk (€15,00) Er bleek echter een afvoer te zijn, dus het Y stuk bleek niet noodzakelijk. De bezorger hierop gewezen maar wij hebben een slangetje... Er was bij de aankoop rekening gehouden met eenY stuk (€15,00) Er bleek echter een afvoer te zijn, dus het Y stuk bleek niet noodzakelijk. De bezorger hierop gewezen maar wij hebben een slangetje extra gekregen daardoor bleef het bedrag hetzelfde.Het gaat niet om het bedrag maar om het onzin verhaal. Normaal geven wij altij een fooi, ditmaal dus niet.We komen hier niet weer!!

Audiosetje Kenwood gekocht, 1e dag nu in gebruik, prima geluid.

Goed advies. Proberen je niet iets aan te praten. Snappen wat jij wilt en als je je budget aangeeft proberen ze niet iets duurders te verkopen.