Expert

We volgden Google Maps en arriveerden aan de achterkant van Expert. Alles was al afgesloten tegen sluitingstijd. We kochten een espressoapparaat. De bedrijfsleider nam de zware doos op de schouder,... We volgden Google Maps en arriveerden aan de achterkant van Expert. Alles was al afgesloten tegen sluitingstijd. We kochten een espressoapparaat. De bedrijfsleider nam de zware doos op de schouder, opende de deuren achterom voor ons zodat we niet helemaal hoefden om te lopen. Geweldige service.

Zwiers

Je wordt goed ingelicht over de producten die je wilt kopen

Stoltenborg

Om half drie ‘s middags stapten we in de auto om naar de winkel in Wieringerwerf te rijden, om half vijf (dezelfde middag!) was de defecte Bosch-machine (na dertien jaar) ingeladen en draaide de... Om half drie ‘s middags stapten we in de auto om naar de winkel in Wieringerwerf te rijden, om half vijf (dezelfde middag!) was de defecte Bosch-machine (na dertien jaar) ingeladen en draaide de eerste was!

Keuze kunnen maken door verschillende modellen in de winkel

Ik heb ervaren dat de medewerker kennis heeft van het product en klantvriendelijk is in het contact.
Tevens heb ik een aantal keren gemerkt dat de mensen die ik getroffen heb meedenken in oplossingen.

Bosch

Je kan op Expert rekenen op vriendelijkheid / luisteren naar de klant en afspraken nakomen.

Goed geluisterd naar mijn wensen en goede keuze kunnen maken