Expert

Het ie een fijne en overzichtelijke winkel. Meedenkend personeel, vriendelijk, niet gehaast.
Goede uitleg over het product en meedenken met levering van het product. Echt aandacht voor de klant

Van Erve

Wat een professionele hulp hebben wij gehad bij het zoeken naar een nieuwe koel vries combinatie. Maar met hun meedenken hebben we nu een fantastische koelkast. Ook de heren van de bezorging bedankt... Wat een professionele hulp hebben wij gehad bij het zoeken naar een nieuwe koel vries combinatie. Maar met hun meedenken hebben we nu een fantastische koelkast. Ook de heren van de bezorging bedankt dat ik weer een mooie koelkast in mijn keuken heb.

Van der Weele

Alles is prima en professioneel geïnstalleerd.

Bij expert wordt de klant beter behandeld dan bijvoorbeeld media markt
Voor een volgende aankoop ga ik weer naar expert
Top

Van den Boogaart

Nogmaals geweldige en deskundige verkopers
Het product wat heb gekocht is ook prima

Van de Ruit

Een aantal jaar geleden heb ik voor het eerst een inductiekookplaat besteld, online. Deze is keurig thuis geleverd door expert Uithoorn zelf, zoals afgesproken per telefoon inclusief tijden. Deze... Een aantal jaar geleden heb ik voor het eerst een inductiekookplaat besteld, online. Deze is keurig thuis geleverd door expert Uithoorn zelf, zoals afgesproken per telefoon inclusief tijden. Deze heb ik zelf geplaatst.
Een weken geleden ging ik voor een nieuwe koel vries combinatie , kreeg de info en uitleg. Zijn thuis komen meten, dezelfde dag ben ik terug gebeld met meerdere voorstellen, ik heb gewoon de keus gedaan en deze koel vries combinatie is van de week vakkundig geplaatst, deurtjes van de keuken weer netjes afgesteld, rommel opgeruimd helemaal top.
Graag tot de volgende keer.

Ik kan deze zaak absoluut aanraden. Zeer vakkundig en professioneel geholpen.