Expert

Zoals de antwoorden ook al waren. Ik ben goed geholpen

N.V.T

Ik zie allemaal 5 sterren reviews dat geloof je toch zelf niet ?Die reviews vullen ze zelf in…Ik had 25 Oktobert 2023 een LG was machine gekocht en 25 December was hij stuk €600 weg gegooid .Ik had... Ik zie allemaal 5 sterren reviews dat geloof je toch zelf niet ?Die reviews vullen ze zelf in…Ik had 25 Oktobert 2023 een LG was machine gekocht en 25 December was hij stuk €600 weg gegooid .Ik had gewoon de hele week geen was machine,hoe kan dat.plus dat Epert Diemen niet bereikbaar was.Het is om te huilen.Maar ja ze doen tegenwoordig maar..service ?? Nooit van gehoord. Eigen verantwoordelijkheid als u iets koopt bij deze winkel.Vroeger was het een goede winkel toen ze op Tussen Meer zaten,maar tegenwoordig?!?Huilen geblazen….

Neem gesprekken op tijdens aankoop en reparaties dit heb ik gelukkig gedaan en koop er nooit meer iets . Al kost het 100 euro duurder bij een ander dan koop ik het daar

Joop

Printer gekocht bij Expert Dongen. Helaas bleek na installatie dat de printer niet naar behoren te functioneert. Even met Expert gebeld en kon zonder moeilijk te doen de volgende dag een nieuwe... Printer gekocht bij Expert Dongen. Helaas bleek na installatie dat de printer niet naar behoren te functioneert. Even met Expert gebeld en kon zonder moeilijk te doen de volgende dag een nieuwe printer ophalen. Chapeau voor deze service.

Henniken

Expert Gouda gewoon echt prima zaak, prima keus, fijne verkopers en ik vind hun service ook perfect. Dus ik ga eigenlijk altijd naar Expert.

Kastanja

Expert heeft me goed geholpen zowel in de winkel als bij de bezorging, montage van de nieuwe wasautomaat als het wegnemen en meenemen van de oude wasautomaat.